Działdowska Agencja Rozwoju S.A.

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy

realizowany w partnerstwie przez

 Nidzicką Fundację Rozwoju NIDA

oraz

 Działdowską Agencję Rozwoju S.A.

ogłasza

KONKURS NA PRZEDŁUŻONE WSPARCIE POMOSTOWE

w ramach Projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
realizowanego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
Poddziałanie 11.3.1 Wsparcie przedsiębiorczości społecznej.

Do konkursu mogą przystąpić wyłącznie podmioty, które otrzymały bezzwrotne wsparcie finansowe na utworzenie miejsc pracy oraz korzystają z podstawowego wsparcia pomostowego w ramach rundy konkursowej nr 1/2019.

Przyznanie wsparcia jest uzależnione od postępów PS w realizacji założeń Biznesplanu oraz jego kondycji ekonomicznej. Katalog możliwych do poniesienia wydatków wymieniony jest w Rozdziale XVII Regulaminu Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.

  1. NABORY PROWADZONE BĘDĄ W TERMINACH:
LP NABÓR TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW NUMER UMOWY O WSPARCIE POMOSTOWE
1 2 15-22.06.2020 8/PDWP/FPS/2020-I
2 3 20-27.07.2020 9/PDWP/FPS/2020-I
3 4 17-24.08.2020 10/PDWP/FPS/2020-I
  1. MIEJSCE I TRYB SKŁADANIA WNIOSKÓW:
    1. Wnioski o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego należy składać do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej prowadzonego przez Działdowską Agencję Rozwoju S.A. w Działdowie, Władysława Jagiełły 15, 13 – 200 Działdowo od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 – PRZEZ PUNKT PODAWCZY (PRZY GŁÓWNYM WEJŚCIU) lub za pośrednictwem poczty polskiej/kuriera na wyżej wskazany adres.
    2. Wnioskodawca składa wniosek na obowiązującym formularzu wraz z innymi wymaganymi załącznikami w wersji papierowej wypełnionej elektronicznie (oryginał).
    3. Wniosek oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez reprezentację podmiotu zgodnie z KRS.
    4. Wnioskodawca składa wniosek w terminie wskazanym w ogłoszeniu. Wnioski złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą podlegały rozpatrzeniu.
    5. PS, które złożyło Wniosek w Biurze FPS otrzyma potwierdzenie jego dostarczenia wraz z nadaniem numeru identyfikacyjnego.
    6. O terminie złożenia Wniosku decyduje data wpływu do Biura Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej w Działdowie.
    7. Kopie dokumentów dołącza się w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez reprezentację podmiotu zgodnie z KRS lub podmiot który wydał dokument. Wnioskodawca proszony jest o potwierdzanie za zgodność z oryginałem w określony sposób „za zgodność z oryginałem, podpis” na każdej stronie lub, gdy strony są ponumerowane, „za zgodność z oryginałem od str… do str… , podpis”;
    8. Nie należy pozostawiać wolnych, niewypełnionych pól w wypełnianym Wniosku oraz załącznikach. W polach które nie dotyczą Wnioskodawcy należy wpisać wyrażenie ”nie dotyczy” lub dokonać przekreślenia.
    9. Zaleca się, aby Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami był trwale spięty.
    10. Szczegółowe warunki i zasady wnioskowania i przyznawania przedłużonego wsparcia pomostowego znajdują się w Regulaminie Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
    11. Szczegółowe zasady i procedura Oceny Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego zawarte są w Regulaminie Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
    12. Do składanego Wniosku dołącza się wymagane Załączniki wskazane wraz z innymi niezbędnymi dokumentami w Rozdziale XV pkt. 2 Regulaminu Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
    13. W odniesieniu do środków finansowych przekazanych PS, w ramach Wsparcia Pomostowego, obowiązuje zakaz podwójnego finansowania tych samych wydatków. Jeżeli wydatki ponoszone przez PS zostały zrefundowane/pokryte w ramach innych środków publicznych, nie mogą być one ponoszone ze środków otrzymanych w ramach Projektu.
  2. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego (Załącznik nr 20);
    2. Kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) aktualnych umów dotyczących zatrudnienia poszczególnych pracowników w PS;
    3. Zaświadczenia o niezaleganiu w odprowadzaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (ZUS) oraz opłaceniu podatków (US);
    4. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie 5 miesięcy działalności; w przypadku nowych PS od momentu utworzenia podmiotu.
    5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 3);
    6. Oświadczenie dotyczące pomocy de minimis (Załącznik nr 4 – wersja do elektronicznego wypełnienia) (Załącznik nr 4 – wersja do druku);
    7. Inne np. materiały promocyjne (w przypadku, gdy PS uzna, że ich załączenie może być istotne w procesie oceny wniosku).w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.3.1 Wsparcie przedsiębiorczości społecznej.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kategorie: